Renée Adorée




Igazából "csak" Renée Adorée után kutakodtam, amikor rátaláltam erre a régi reklámkiadványra. Renée-t az 1927-es Mr. Wu-ban pillantottam meg életemben először, miközben a filmhez a magyar felíratot készítettem. Bár a filmnek nincs túl sok köze a blog-hoz, azért áttételesen mégis csak akad. A Mr. Wu-ban ugyanis két szerepet is játszik az ezerarcú Lon Chaney!
Renée azonban nem csak a Mr. Wu-ban dolgozhatott együtt Chaney-vel, hanem az 1926-ban vetített The Blackbird-ben és a The Show-ban is (1927) Mind a két filmet Tod Browning rendezte ugyebár...

Szegény lányt a tuberkolózis vitte el nem sokkal a 35. születésnapja után, 1935 október 5-én.

Hogy akkor miért vannak itt ezek a képek? Nem is tudom... A Big Parade egy romantikus háborús dráma, még életemben nem láttam, valószínűleg nem is fogom.

De ki tudja??? ;)

Megjegyzések