His Name Was Jason: 30 Years of Friday the 13th (2009)

Ez a post nem illik teljesen bele a blog 'arculatába', de azért én mégis beteszem.

------

Egész jó volt ez a doksi!

Szépen végigsorjázott az összes Péntek 13 részen. Diszkréten leszarozták benne a Freddy vs. Jason-t. Tom Savini a házigazda és én nagyon bírom a tagot, most is végig hülyéskedi az egészet. A filmben megszólalnak a régi szereplők, szinte mindenki minden epizódból, elég lehetett összeszedni őket! De pont ez a hibája is, mármint hogy nagyon belterjes és így csak pozitív véleményeket hallunk (pedig nekem van kifogásom pár komplett epizódot illetően is) No nem baj... Valahogy belekerült Angela is a Sleepaway Camp-ből, jó arcnak tűnt. ... és kifejezetten nőies volt, nem úgy mint a filmben.
Kane Hodder elképesztő tag és nem emlékszem a Hatchet rendezőjének nevére, de ő is benne volt és ő is jó arc. Beszélnek alternatív befejezésekről és olyan jelenetekről amik kimaradtak, mert az MPAA letiltotta őket. Meg van pár 'behind the scenes' infómorzsa. Szó esik az új részről is, de én már nem hiszek jó ideje az ilyen marketing dumáknak, mint pl. ez volt életem filmje, ettől beszarik mindenki, stb.

Aki szereti a Friday the 13th franchise-t, az nézze meg nyugodtan.


Megjegyzések